Tiden går sakta när man har tråkigt :P

Väääldigt dött på jobbet just nu.... Får väl ägna mig åt lite själaskådning tills de nya uppgifterna kommer in : )

JAG HAR:

(X) snott den här listan från nån

(X) rökt en cigarett (Dock inte medvetet, utan bara under rejäla karatefyllor)

() rökt en cigarr

() varit hög

(X) varit full (mycket, ofta och gärna!)


() hånglat med någon av samma kön (kanske möjligtvis lite, lite)

(X) varit kär (utav bara helvete också!) 

(X) blivit dumpad (kan hända även den bästa ; ) )


() dumpat någon (inte från "officiella" förhållanden, dissat ska man väl mer kalla det)


() fått sparken

() varit i knytnävsslagsmål (nej, men nerskallad blev man allt på Roskilde. The pain! Och liite slag har man väl utdelat.... men inget regelrätt slagsmål)


() rymt hemifrån

(X) haft känslor för någon som inte kännt samma sak (been there, done that, got the t-shirt)


() blivit arresterad

(X) hånglat med en främling (it's been known to happen)

 
() gått på en blinddejt

(X) ljugit för en kompis (men bara vita lögner)


() varit kär i en lärare
 
(X) skolkat (tyvärr så ja)

 
() legat med en medarbetare (räknas slavar?) 

(X) sett någon dö


() varit kär i en av mina internetkompisar

() varit i Kanada 

() varit i Mexiko

(X) flygit
 
() spytt i en bar

() sett en del av dig själv brinna

(X) ätit sushi (och FY FAN vad äckligt det var! Yuck!!)

 
(X) åkt snowboard (en halvtimme när jag var 15. Körde rätt in i en gubbe, voltade ner för hela backen och krascade nästan in i ett skidställ. Då la jag ner)


() crowdsurfat under en konsert

() varit i ett våldsamt förhållande

(X) tagit smärtstillande (värktabletter + morfin inför ett tandläkarbesök... Smärtgränsen är inte sååå hög hos mig) 

(X) älskar eller saknar någon just nu (både och, som fan)

(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi (underskattad sysselsättning)

(X) gjort en snöängel (men jag HATAR snö)

(X) haft ett te-party (teparty, glöggparty, party o partey... Älskar party helt enkelt!)

() byggt ett sandslott

(X) hoppat i en vattenpöl

() lekt uppklädd
 
() hoppat i en lövhög

(X) åkt släde

(X) fuskat när du spelat spel (fast jag gör det så snyggt att ingen märker det ; ) )
 

(X) varit ensam (självvald ensamhet är underbart, ofrivillig är vidrig)

(X) somnat i skolan/på jobbet (det gör ONT att dunka huvudet i tangentbordet...) 


() använt ett falskt id

(X) tittat på en solnedgång

() varit med i en jordbävning

(X) rört en orm

(X) sovit under stjärnorna

(X) blivit kittlad (och gör FAN inte om det! P-A-N-I-K!!) 


() blivit rånad

(X) blivit missförstådd (jag är ett missförstått geni)

() tagit hand om ett råddjur/en get

(X) vunnit en tävling (har man otur i kärlek får man ha tur i spel : ). Vann senast resa och boende i London för att gå på RHCP)

(X) gått mot rött

() blivit avstängd från skolan

() varit i en bilolycka

(X) haft kramp

(X) kännt dig som en utstött

(X) ätit ett helt glasspaket på en natt (lätt!) 


() dansat i månljus

(X) hatat ditt utseende (har vi inte alla det nån gång?) 

(X) varit vittne till ett brott 

(X) ifrågasatt ditt hjärta (vi är inte alltid överrens...) 

() varit besatt av post-it lappar

() gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna

(X) varit vilse 

(X) varit på andra sidan landet

() simmat i havet (FAN heller, det är hajar där!!) 


(X) kännt som om du håller på att dö

(X) gråtit dig själv till sömns

() lekt polis och rånare

(X) sjungt kareoke (hellre än bra)


(X) betalat för mat med bara mynt

(X) gjort något med dig själv som du inte borde gjort

() busringt

(X) fångat en snöflinga på tungan

(X) dansat i regn

() skrivit ett brev till tomten

(X) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om (jag och mina hårdrockspojkar i Danmark. Magiskt)

(X) blåst bubblor

() gjort upp eld på en strand

() förstört en fest (jag bara förhöjer dem ; ) )

() åkt rullskridskor

(X) fått en önskan inslagen

() haft sex med en apa (OK att jag gillar håriga killar, men detta vore att ta i :P! )

() burit pärlor

() hoppat från en bro (men varit bra nära en gång....) 

() ätit hund/katt-mat

(X) sagt till en främling att du älskar honom/henne

(X) kysst en spegel

(X) sjungt i duschen

(X) burit en svart klänning

(X) drömt att du gift dig med någon

(X) limmat fast din hand i något

(X) fastnat med tungan i metall

() kysst en fisk

() varit en cheerleader

(X) suttit på ett tak

(X) skrikit så att du inte fått luft

() byggt en kärra

() pratat i telefon i mer än sex timmar

(X) stannat uppe hela natten

() inte duschat på en vecka

(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

() klättrat i träd

() haft en träkoja

() är rädd för att titta på skräckfilm ensam

(X) tror på spöken (eller, ja... energi från avlidna människor tror jag på. Inte regelrätta spöken)


() burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger

() spelat kyckling

(X) blivit puttad i en pool med kläderna på

(X) blivit tillsagd av en främling att du är het (all right!)

(X) brutit ett ben

() fångat en fisk och sen ätit den

() fångat en fjäril

(X) skrattat så mycket att du grät

(X) gråtit så mycket att du skrattade

(X) fuskat på ett prov

() haft en Britney Spears-skiva

(X) glömt någons namn (händer hela tiden, minnet är bra men kort... Har svårt för ansikten också)


() svimmat

() gråtit på tunnelbanan

(X) haft sex på offentlig plats

() snattat

(X) drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner

(X) pratat med en främling i mer än fem minuter (händer väl nästan varje normal utekväll : ) )


() gett en uteliggare mer än 50 kronor

() spottat på någon jag ogillat

() hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt

(X) haft sex i en IKEAsäng

() haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus

(X) varit svartsjuk

(X) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback