Telefonhyfs, hallå?!

Varför blir folk som ringer fel till mig sura när jag guidar dem rätt?!? ”Ja det telefonnumret sa de inte i växeln!”. Nähä?!? Men då har växeln FEL! Jag tror nog att jag vet bättre än dem, jag jobbar HÄR på företaget medan växeln ska hålla reda på hela kommunens samtal… Så snäs fan inte åt MIG när jag visar dig rätt, GUBBJÄVEL!!

 


Waa, märks att jag bara sovit två timmar i natt : P! Var hemma från jobbet i går, febrig och halvkass, och sov till 14! Lägg sen till att Åsa kom hem till mig runt 21 och fick mig att bälga i mig både kaffe och cola. Tacka fan för att jag inte kunde somna sen! Tur att man har webben då, hittade ett par trevliga personer att fördriva tiden med, plus fick hem lite ny, go musik.

 

 


Måste erkänna, att redan i förrgår kunde jag inte hålla mig längre… Då åkte julpyntet upp! Ljusslingor, adventsljusstakar, julstjärnor (både blomman och pyntet) ljuslyktor och fan och hans moster! Dock inte tomtar eller julgran, dessa kommer åka fram idag, akompanjerat av pizza och Idolfinal ; )!

 


Vissa tycker att jag är lite väl snabb i mitt julpyntande, men jag ÄLSKAR julen! Det är sjukt mysigt att äntligen kunna tända massa ljuslyktor och lysa upp i mörkret! Plus att jag känner mig så huslig då, igår både jag pyntade, lagade middag och gjorde julgodis, samtidigt! Kommer att bli en bra husfru åt någon rik, äldre man någon dag ; )…  

 


I eftermiddag ska jag till frisören, ÄNTLIGEN! Mitt hår växer som ogräs, helt otympligt är det nu! Så nu ska det klippas och färgas utav bara helvete!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback