Sent ska syndaren vakna....

Fy fan, klev upp ur sängen halv tre!!! Hade väldigt trevligt filmbesök till typ fem i morses, och "råkade" sen msn:a till halv sju... Damn woman, lägg av med sånt, man ska sooova på natten :)!

Så nu är hela dan förskjuten, men men. Första dan på "jullovet" får det väl bli lite si och så med. Så jävla dåligt av mig bara att jag sov rätt över tidpunkten då jag och Ohlsson skulle gå och fika :(. Jag är en ond människa, känns det som nu

Nu ska jag och Åsa iväg och tomta på Götas! Blomma till våra älskade caféägare ska införskaffas!

 

Kommentarer
Postat av: Martin

Aldrig ätit, men det vettifan om den är godare så jag kan lika gärna låta bli ;) Borde man förresten bli förvånad att det var på fyllan du bröt ditt revben?

God jul på're!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback