Min kropp är död!

Åh gudars skymning! Var på mitt första BodyCombat pass igår, och idag är min kropp inte glad på mig! Vaderna är som två stenar och krampar varje gång jag tar ett steg, och skulderbladen känns stelopererade! Men det är ändå en sjuuuukt skön känsla, igår fick jag verkligen tag i muskler jag typ aldrig använder!

BodyCombat är då ett pass med till största del sparkar och slag i kombination, småplock från olika kampsporter och boxning. Ett fettförbrännande, konditionskrävande och aggressivt pass, precis vad jag behöver! Min kondis behöver förbättras otroligt mycket, och jag behöver även få utlopp för min ilska. 

Aggressiviteten i passet tilltalade mig otroligt! Vid alla slagkombinationer, backkicks och armbågsslag visualiserade jag bara folk som jag irriterar mig på, och jävlar vilken kraft jag fick i slagen då! Så tack, alla mina antagonister, ni förbättrar min slagstyrka något enormt!

Ska gå på ett nytt combatpass i morgon. Det kommer nog kräva ännu mer av mig, eftersom jag nu sett rörelserna en gång och förhoppningsvis kan följa med helt i dem i morgon. Hoppas bara att jag överlever : P!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback