Jultomten har kommit!

I morse när jag steg upp, yrvaken efter fyra timmars sömn, så skulle jag leta upp en borste som låg i en påse. Jag tyckte mig se påsen ligga vid ytterdörren och tog mig dit. När jag nådde fram till påsen insåg jag att jag aldrig sett den förut! Förbryllad tittade jag i den....

Då har min fastighetsskötare nån gång under morgonens allra tidigaste timmar lagt in en present i min lägenhet! Vet inte om det är snällt eller lite creepy.... Hursomhaver, presenten bestod i en Alladinkartong, och en hyreshöjning på 109 kr :P! You win some, you loose some liksom....

Bra också var att min lägenhet ser ut som ett jävla rövhål och är jättestökig! Han kanske bussar hälsovårdsmyndigheten på mig nu hehe.... Saken är ju den att jag SKULLE dra ett rejält jävla röj igår, men på något sätt så fastnade jag på webben istället !? Huuur kan det komma sig?? 
Tror faktiskt att jag satte nytt msn rekord igår också, nio (9!) timmars sammanhängande chat med en och samma person!! Helt otroligt alltså! Tiden bara flöt iväg, helt plötsligt var klockan tre på natten och inte fan hade min lägenhet städat sig under tiden! Så jävla otacksam är den :P!

På tal om skoskav har dagen börjat riktigt bra! Halv åtta kom min älskade Åsa och hämtade mig och vi åkte och åt frukost hos DA MAN Suleyman! Risgrynsgröt, smörgås med ost och leverpastej, kokt ägg och apelsinjuice. Suverän start! Vid 20 i nio kom jag till jobbet, och om två-tre timmar är det dags att sluta för den högt efterlängtade julledigheten! Börjar den med att dra ner med Åsa till Göteborg för lite sista småshopping.

Fast innan dess, lunch hos Suleyman :)!


Kommentarer
Postat av: Martin

Ja men då så! Jag vill inte heller flytta från stan, så då är vi två! Jag visste en enda sak när jag var 20, det var att jag aldrig skulle bo i Alingsås. Detta är väl just det enda som blivit när man nu summerar de senaste åtta åren, haha :)

Var det Sv och Eng du skulle läsa till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback