Julfest = illa illa

Damn! Jag som skulle vara snygg, läcker, förförisk och elegant för mitt sköna möte i fredags/lördags. Istället fick mina arbetskamrater mig cpfull så jag blev ett kolli istället : P! Haha, eller, kanske inte riktigt SÅ illa, men jävligt otymplig blev jag! Får nog be om ursäkt för mitt fyllejag, var ju inte riktigt det jag hade utlovat....

Men jag hade redigt kul ialla fall! Och om det blir en nästa gång så ska jag fan vara nykter i tre veckor innan så alla sinnen är skärpta!  Och det finns ju en innestående att lösa ut.....


Kommentarer
Postat av: Durmer

Shit. Har redan nu ångest för julfesten nästa helg. Varför ska man ha såna? Alla vet ju att det gåt åt helvete.

Postat av: Martin

Haha, du är min nya idol! :) Tack så mycket!

2006-12-11 @ 11:16:53
URL: http://mart.blogg.se
Postat av: Fröken Kaos

*garvar*

Ho ho jag känner sååå väl igen mig.

2006-12-12 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback