I'm gonna fuck u til' u stay fucked!

Åhh Gardell har gjort det igen! Denne mångkonstnär har skapat årets bästa låt! Man kan inte annat än att garva och må bra av den! "Nästan Vackra" är en vacker skiva, trots bristande sångkunskaper! Me hjärta Jonas Gardell!

Julhelgen är över, och den har varit slapp! Bott hemma hos föräldrarna hela tiden, mysigt att få sova tillsammans med hundarna lite grann. Mycket bra presenter och god mat har det blivit, och även en rejält go fylla i går!

Efter en rolig tjejförfest som avhandlade allt från tuttklyftor till hjärntumörer till karatefyllor till hemmorojder så besökte vi allas vårt Hotellet, och hade sjukt kul!

Och alla dessa lustiga pojkar...


The married guy t.ex som fortfarande tror att jag är kär i honom (jag var sex år då killen, let it go ;) ),
Tafskillen som jag fick nita, ingen tar på mig utan mitt tillstånd! 
Kusinen, alltid lika go och glad och som fixade biljetterna, wohoo
SnyggeSambomannen som felstegade lite förra året, och gjorde det jääävligt bra ;) 
DansarMedSatan som bara är såååå underbar
Systersonen som är så ofattbart lik sin morbror ibland....
Bergskrigaren som bara bjöd på drinkar och var så glad så att se mig

Gamla vänner o gamla ragg, alla i en salig blandning och en trevlig sådan! Mina flickor tappade jag bort och fann allteftersom tiden gick. Kvällen avslutades på ett ovanligt sätt, med en smålänning som bedyrade hur vacker och trevlig jag var. (Hallå fem i tre ragg, hahaha!) Men tji fick han hos mig! Lite cred bör han allt få, inte helt lätt att ta mod till sig och skaffa fram telefonnummer till någon bara för att säga såna saker.

Efter samling vid grillen tog jag min bäste Björn och spatserade hem mot vår älskade stadsdel. Efter att vi skilts åt ägnade jag min resterande vakna tid att kommunicera genom sms, inan jag toksomnade i sängen, där jag vaknade vd tolvtiden idag med smink på hela kudden och mobilen under täcket. På något sätt kände jag mig inte rikigt lika läcker då som när jag gick ut :P!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback