Gråa jävla vardag

Först och främst sov jag sjukt dåligt i natt. Webbade till runt tre, bara för att jag drömde så jävla sjuka mardrömmar och inte vågade sova :S. Monsunregnet utanför mitt fönster och stormblåsten som hotade att slita min balkong av väggen gjorde ju inte det hela bättre, kan ju säga att det  var länge sedan jag önskade mig någon att spoona med så mycket som nu... 

Sen var jag väl vaken till typ fem, och gick upp vid kvart över sju... bara det kan ju knäcka den bäste. Att jag sedan, när jag tagit på mig heltäckande regnklädsel, gummistövlar och reflexväst, upptäckte att jag glömt hämta cykeln under helgen var verkligen grädde på moset!. Parkerade den ju i stan i fredags då jag fick skjuts hem för att det skulle gå lite fortare. Så nu fick jag, med två timmars sömn i kroppen, promenera in till stan i hällregn och ta cykeln bara sista biten...

Sen när väl kommer till jobbet så är det svinkallt, så nu sitter jag och arbetar med fingervantar och halsduk på mig! Osmidigt som bara helvete, kan knappt träffa tangengerna! Jag känner mig seg, kass o trött som ett jävla as. Vill bara hem o lägga mig och sova bort den här jävla dan.

(Lite lustigt är dock att jag fortfarande grämer mig för min fylla i fredags! Haha, vaddå jag långsint mot mig själv :D! Och känner jag mig själv rätt kommer jag nog göra det ett bra tag till....)

För övrigt har Åsa "tvingat" mig att regga mig på e-kontakt, det som jag tvekat så länge på. Bah! Humbug säger jag! Jag får väl ge det en ärlig chans dock, men mest för att kunna peka finger och säga "I told you it was not for me :P!" Jag tror inte på att träffa nån kärlek över nätet, men en och annan ny vän kanske inte vore så fel...?

Well hell, en tjockare tröja, en kopp varmt te och en varm, härlig kropp brevid min är nog det enda som skulle kunna rädda min dag nu.... Och två av tre kan man ju fixa lätt ; ).

Kommentarer
Postat av: Martin

Egentligen är det väl för att du är så där ball och har dina kareatefyllor, men om det känns bättre för dig så kan vi bestämma att det är för att du fixade adressen! :)

Postat av: Fröken Kaos

Man kan nog hitta både det ena och det andra på nätet, så klart att du ska försöka. Om inget annat borgar det för fantastiskt roliga upplevelser när man träffar folk; många är inte alls vad de har försökt påstå hä hä. Har en del skräckhistorier om det där (en del fina historier oxå).

Och spoona är ta mig tusan en mänsklig rättighet.

2006-12-12 @ 09:31:19
URL: http://hejchef.blogg.se/
Postat av: Carolin

Ja, det blir väl inte så skönt, men som sagt, det är bättre att må dåligt i en vecka pga operation än att ha kvar det och må dåligt resten av livet.

Har du kommit över fredagens bravader än då? ;)

2006-12-13 @ 12:39:30
URL: http://eikefjord.bloggagratis.se
Postat av: Martin

I klassiska Vårgårda Sporthall, jag föreslår att du förlägger hela din eftermiddag där, haha :P

2006-12-13 @ 20:09:47
URL: http://mart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback