Embossing är mitt nya favoritord!!

Åååh inspirationskvällen fick mig minsann att sätta på mig spenderarbyxorna! Fattar inte varför det alltid blir en maxad köporgie då jag och syrran är tillsammans :P. Tur för min skrala kassa att mamma skickat med sitt kort med orden "köp julklappar till er nu!"

Jag är fullständigt överväldigad av alla snygga kort man kan skapa själv. Till och med jag kan, jag som är världens mest otekniska, opyntiga, okonstnärliga individ! Och de blir faktiskt riktigt bra också, wohoo!

I shoppingbagen hamnade bland annat:

* Värmepistol
* 40 kort i olika färger
* Hologram och Gold Details embossingpulver
* Scrappapper
* En kantsax med riveffekt
* Dubbelhäftande tejp
* Diverse omonterade stämplar
* Plexiglasplatta
* 9 meter snöre
* Olikfärgade stämpeldynor + en UNDERBAR vattenstämpeldyna (blir sjukt snyggt!)

Så hela helgen (med undantag av fredag kväll och lördag förmiddag, då jag planerar på att göra annat om allt går i lås...) ska vigas i pysslets tecken! Får nog till och med fyra nattgäster! Syrran, hundarna, och lilla Brun (en av syrrans katter) ska uppehålla sig här och bara vara kreativa!

Hurra för pyssel :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback