Cry me a river

Faaan vad jag är emotionell och vek! Igår efter träningen skulle jag bara sitta ner lite framför tv:n och äta. Och vad går på just då, om inte Extreme Makeover House Edition. Och jag satt och hulkade med gråten i halsen genom hela programmet, och en och annan tår föll från min kind.

VARFÖR är jag så känslig för dessa överamerikaniserade, känslokletiga smörjprogram??

Tv-stunder/program som fått mig att börja gråta:

*  Etreme Makeover (både människor och hus)
*  Dr Phil Show
*  Avrättningscenen i Braveheart (första gången jag gråtit när jag sett på tv)
* Oprah Winfrey show
* Den långa flykten (stackars små kaninerna!)
* Schindlers List
* Djungelboken (när Baloo ligger utslagen på marken)

osv. 

Gaaaah! Jag är så blödig!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, va skönt att se att det är fler som inte kan stå emot överproducerade skitprogram som extreme home makeover. Liten flicka i tårar: "Thank you ABC and The Sunders building firm for making my family happy". Kaatching! Sedär, då fick familjen 1000$ till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback